duminică, 12 iunie 2011

...Life is not a joke...but for me is a bad joke now...

M-am despartit intr-un final de el si m-a uimit faptul ca nu am mai avut lacrimi ca sa plang pierderea sa...poate ca nu pot face acest lucru pentru ca este de fapt o usurare pentru mine si totusi sunt constienta ca inca il iubesc, desi am acceptat un alt barbat in viata mea.............Il compatimesc pentru ca el va plati pacatele celui dinainte, dar nu regret alegerea mea...prin el il voi uita pe celalalt, dar asta nu inseamna ca voi sari intr-o alta relatie.
Voi proceda si eu ca barbatii, imi voi gasi alinarea in bratele altuia, insa fara a ma implica mai mult...so fuck this life because she suck's and I did make my choice......am dreptul sa fiu fericita makr pentru cateva clipe in viata mea, care nu mi-a oferit pana acum prea multe momente placute.
Ma simt plina de manie pentru ca viata este atat de nedreapta, dar  nu pot controla acest sentiment si poate ca nici nu-mi doresc cu adevarat asta.....Life isn't fair so we just go ahead.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu