luni, 2 mai 2011

Non-sensul vietii mele!!!!!.....

...este a treia zi de Pasti si ma intorc spre casa...privesc prin geamul masinii la peisajul ce se perinda prin fata ochilor mei...mi-e greu sa nu ma gandesc la trecut si la viitor pentru ca nu stiu incotro sa-mi indrept pasii. Totul pare atat de frumos si viu in jurul meu insa eu nu ma pot opri sa nu ma gandesc la ce am facut...la cum un sarut cu un strain poate aduce schimbari majore in viata ta...nu pot sa nu-mi reprosez ca i-am fost infidela prietenului meu...si totusi acum au aparut niste semne de intrebare cu privire la relatia noastra....Ma gandesc ca nu as fi facut asa ceva daca intr-adevar il iubeam cu toata fiinta mea
...Sunt si semne de intrebare legate de existenta acestei relatii fantoma pentru ca nu ma pot opri sa nu ma gandesc ca daca ma iubea facea mai multe sacrificii sa ma vada....si ca acum nu inteleg ce ne tine in relatia asta...poate comoditatea......Sunt impartita in doua si nu stiu ce sa fac, daca sa continuu ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat sau sa incheiem acest non-sens...Oare ce ma leaga de el?....

2 comentarii:

  1. Cred ca te leaga obisnuinta si gandul, ca acolo, undeva, exista cineva care se crede partenerul tau....este mai rau atunci cand esti cu cineva si te simti singur, decat atunci cand esti singur.....numai bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Denunt singuratatea, Dar nu renunt la ea, Caci nefericirea singur, O prefer celei in doi. Ce folos are iubirea Cand te-amagesti iubind? Cuceritori de inimi Sed reci sub lespezi, Cu inima in viermi Si fata din care le creste iarba. Fostele iubite, Simple oseminte Presarate in morminte... Toata vigoarea umana Se scurge in pamant, Cand suna ceasul Pentru ultima oara. E departe Dumnezeu de mine Sau eu necredinciosul de el? Caci nu e nimeni... Iar eu degeaba sunt Si-mi plang destinul De om certat cu soarta Si impotriva firii Ce m-a pocit om! E un sens ce nu-l pricep, Iar acela e sensul vietii Si, sa-l aflu, nu-mi fu dat. Sunt muritor, deci om, Avand viata-n pom. Nu-mi ramane decat A pretui clipa, Oricare ar fi ea. (Chiar de n-o traiesc).

    RăspundețiȘtergere